Weer terug op Aruba

14 januari 2019 - Oranjestad, Aruba

Ik ben nu weer een dikke week terug op het zonnige Aruba. Dus ik zal weer eens een nieuwe blog schrijven :)

Met de feestdagen ben ik terug geweest in Nederland. Het was zo leuk om iedereen weer te zien. Het was een week met heel veel leuke dingen en een volle planning. Het was de moeite waard.

Op 2 januari vloog ik terug naar Aruba. Alles is prima verlopen. De vlucht vertrok op tijd en na 10 uur vliegen landden we weer op Aruba. Het was rustig op het vliegveld dus ik kon zo door de paspoort controle en de koffers waren er ook snel. Toen werd ik door een collega opgehaald en ze heeft me bij het appartement afgezet. De dag erna moest ik meteen weer werken. Maar het was die dag heel rustig. Dus dat was voor deze keer niet zo erg.

Nu heb ik de eerste volle werkweek er al weer opzitten. Afgelopen week is het wat drukker geweest. Dit was wel fijn, want dan waren we in ieder geval lekker bezig. Deze week waren er verschillende collega's die allemaal lekkere dingen hadden meegenomen, de goede voornemens moesten nog even wachten. Vrijdag ben ik hier naar de kapper geweest. Het ging echt op zijn Arubaans. Toen ik binnenkwam zaten er nog 3 mensen met verf in hun haar. Ze zeiden: die afspraak van 4 uur, maak daar maar 5 uur van. Er werden allerlei roddels verteld, dus had wel wat om naar te luisteren haha.

In het weekend heb ik de standaard dingetjes weer gedaan zoals: boodschappen doen, schoonmaken en sporten op de zaterdag ochtend. Als lunch heb ik weer een lekkere Acaï bowl gegeten :) Daarna ben ik naar mijn favoriete snorkel strandje gegaan en heb hier lekker in de zon gelegen met een boekje en tussendoor gesnorkeld. Verder was een rustige avond. Nog steeds ben ik erg vroeg wakker, maar zondag kon ik nog even in bed blijven liggen. 's Ochtends ben ik ook een stukje langs het strand van Eagle Beach gaan hardlopen, ik was niet de enige die dat idee had. 's middags ben ik weer naar het strand geweest.

Het was een rustig weekend, maar vond het wel lekker.

Nu begint weer een nieuwe werkweek en de maandag zit er weer bijna.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Renate:
    14 januari 2019
    He Eline, passende duikbril bij de bikini 👙🥽 Dus ik begrijp dat je op je werk bij moest komen van de vacantie in plaats van ondersom 🤣 maar ja, zo‘n jetlag is altijd even vervelend. In iedee geval heel leuk dat je er voor de feestdagen was. Wij zitten nu te bibberen van de kou 🥶 een fijne week gewenst 😎
  2. Amanda:
    14 januari 2019
    leuke blog! ik ben wel jaloers op die stranden, het weer en de zon...
  3. Opa en oma:
    14 januari 2019
    Nadat we je in de kerstvakantie hebben gezien/ gesproken is het goed om weer van je te horen. Geniet er in ieder geval van, want hier is het ook niet allemaal leuk met het weer
  4. Kim Palmen:
    14 januari 2019
    En hier blujft t maar regenen.. wel een beetje jaloers! Heb je die foto van die reuze octopus die je buj t snorkelen hebt gezien niet op je reisblog gezet? Die was wel vett 😱
  5. Rai:
    14 januari 2019
    super leuke locatie eline!!!!
    "Het was zo leuk om iedereen weer te zien.":
    YES!!!!
  6. Rai:
    14 januari 2019
    super leuke locatie eline!!!!
    "Het was zo leuk om iedereen weer te zien.":
    YES!!!!
  7. Bert Palmen:
    15 januari 2019
    Om ff er tussen uit te zijn is ook wel fijn. Maar nu zal het in het begin weer wennen zijn
    Maar het klimaat maakt alles in een keer weer goed. En straks komen Pap en Mam. Ga vooral door met je logboek. Ik geniet er steeds van
    Opa Palmen
  8. Maurice:
    15 januari 2019
    We kijken uit naar begin Maart. Het regent hier en is grijs. Tijd om ff zon bij te tanken!