Time flies

20 juni 2019 - Oranjestad, Aruba

Het is alweer een paar weken dat ik hier een nieuw verhaaltje heb geschreven.

alles gaat nog steeds heel goed en geniet nog steeds van mijn tijd op Aruba. De raad gaat snel. Nog ongeveer 2,5 maanden en dan weer terug in Nederland. Tot die tijd vermaak ik mij nog goed.

Het kitesurfen gaat steeds wat beter. Deze week waait het heel erg hard hier (windkracht 8 ongeveer) en dat is dus te hard om te gaan kiten helaas. Hopelijk wordt de wind komende week weer wat rustiger want mijn volgende les staat al gepland.

Vorige week hebben we nog een keer een BBQ op het strand bij mangel halte gedaan. Helaas zijn we dit keer weggejaagd door de muggen. Rond schemering kwamen er suuuper veel muggen uit de mangroves dus zijn we maar gegaan.

Ook hebben we weer een beach tennis toernooitje gehad en hebben helaas de halve finale verloren. Komend weekend staan er ook weer leuke dingen op de planning. Morgen gaan we weer de sunset cruise doen en zaterdag avond waarschijnlijk even op stap. Overdag lekker rustig op het strand denk ik.

Op het werk gaat het ook nog steeds goed. Ze zijn nog steeds op zoek naar een vervanger voor als ik wegga in september.

Ik kijk er ook wel naar uit om straks te beginnen bij mijn nieuwe baan bij de Maastro clinic. Weer een nieuw hoofdstuk beginnen :) af en toe ben ik al eens aan het kijken voor een leuk appartementje, maar daar is het nog iets te vroeg voor.

Nu nog een paar uurtjes werken en dan komt het weekend al weer in zicht 😊

1. Renate:
    20 juni 2019
    Hi Eline,

Leuk weer van je te horen! Geniet er nog maar lekker van, time flies... Hier zijn er ook ineens heel veel muggen, een echte plaag. Alweer bijna weekend, dus alvast veel plezier 😊