Nieuwe update

15 mei 2019 - Oranjestad, Aruba

Het is al weer een tijdje geleden dat ik een verhaaltje heb geschreven. Afgelopen weken heb ik weer veel leuke dingen gedaan.

ongeveer 2 weken geleden had ik een beachtennis toernooitje waarbij ik de mix speelde. Het niveau was voor mij nog een beetje te hoog in de advanced en hebben helaas verloren. Het was wel leerzaam, want het tempo lag een stuk hoger dan de categorie waar ik normaal in speel. Daarentegen gaat de competitie in de dubbel wel goed en hebben tot nu toe alles gewonnen :)

Naast beachtennis gaan we zoals altijd regelmatig feesten en lekker uit eten. Afgelopen week hebben we op vrijdag een sunset cruise gedaan. Het was een 2 uur durende excursie met leuke muziek, cocktails en vanaf de boot in de zee duiken. Helaas hebben we geen sunset gezien, want het was die dag erg bewolkt. Daarna zijn we nog bij Moomba wat gaan drinken en weer nieuwe mensen leren kennen. De dag erna was overdag een rustig dagje en zijn we gaan lunchen bij het suikertuintje. Dit is een super leuk restaurantje in Oranjestad en hebben daar een lekker broodje gegeten. In de avond zijn we op stap geweest.

Op zondag avond hadden we een borrel van het bemiddelingsbureau van Kiona. Ook is er iedere zondag een feestje bij Moomba en was het een beetje later geworden dan gepland. Op maandag moest er weer gewerkt worden.

Maandag na het werk kwam Kiona mij ophalen en gingen we met een groepje van 6 BBQ'en bij Mangel halto (strandje bij Savaneta). Het was super gezellig en lekker. Dus dat gaan we zeker nog eens doen.

Op het werk ben ik nog steeds alleen. Sommige dagen zijn best wel druk dan merk je goed dat er iemand mist. Maar er zijn ook dagen dat er bijna niemand komt en dan duren de dagen best lang. Vandaag is het ook niet zo druk dus had ik weer eens tijd om een nieuwe blog te schrijven.

Komend weekend ga ik beginnen met kitesurfen. Lijkt me super leuk om dat te leren, maar wel best moeilijk. Ik heb er in ieder geval zin in. Verder heb ik nog niet zo veel plannen voor het weekend.

1. Bert Palmen:
    15 mei 2019
    Je hoort zo langzamerhand bij de upperten. werken is hobby geworden.
    Ook nog bedankt voor de mooie kaart,die je me stuurde voor de verhuizing
    Maak er maar een mooi weekend van
    Opa Palmen
  2. Renate:
    15 mei 2019
    Nou zeg, het leven op Aruba is bijna een groot feest 🥳 Geniet er maar lekker van!
  3. Patries:
    15 mei 2019
    Ziet er goed uit hoor! 😍 Zo te zien is het gezellig! Geniet er nog maar lekker van, want voor je het weet ben je terug 😇 xxx
  4. Kim Palmen:
    16 mei 2019
    Veel plezier met je kite surflessen! 🏄‍♀️🎈