Dushi bida

26 april 2019 - Oranjestad, Aruba

Weer eens tijd voor een update :)

Deze tijd van het jaar zijn er veel feestdagen op Aruba. Vorige week hadden we een extra lang weekend door goede vrijdag en de paasmaandag. Het was een rustig weekend met vooral veel strand en lekker eten (ook niet onbelangrijk haha). Er moesten natuurlijk ook de gewone huishoudelijke taakjes gedaan worden, maar er bleef genoeg tijd over voor leuke dingen. Op zaterdag ben ik op stap geweest met een groepje van het appartementen complex. Het was deze avond niet zo mooi weer en hebben 's nachts een flinke regenbui gehad. We waren bij onze favoriete bar om op stap te gaan, maar deze is buiten dus we zijn allemaal flink nat geregend. Gelukkig is het niet koud dus het had ook wel iets leuks. Op zondag ochtend was het eerste paasdag. Ik had de dag ervoor wat lekkere dingen voor het ontbijt gekocht om voor mezelf een lekker paasontbijtje te maken, dat was goed gelukt.

Op zondag avond is er altijd een feestje bij Moombah Beach. Normaal moeten we op maandag allemaal weer werken dus gaan we vaak niet, maar nu lekker vrij. Dus zijn we op stap geweest en het was er best wel druk en gezellig. Op maandag hebben we uitgerust op het strand onder de schaduw van de palmboom. De dag erna begon de werk week weer.

Vanavond en morgen is hier een foodtruck festival. Ik ben benieuwd wat ze allemaal voor lekkers hebben. Na het foodtruck festival gaan we vanavond naar een kingsnight feestje bij Palm Beach met live optredens. Morgen is het Koningsdag en ook hier op Aruba wordt dat goed gevierd. Er zijn op verschillende plekken spelletjes te doen, rommelmarkten en in de avond zijn er genoeg feestjes om uit te kiezen. Ook ga ik morgen een ITF mix beach tennis toernooitje spelen. Ik ben benieuwd hoe het gaat want ik speel morgen een categorie hoger dan normaal. Na het toernooitje gaan we nog op stap en dan zondag denk ik dat het een rustig strand dagje gaat worden.

Op maandag middag hebben we ook vrij, want dan komt er op het werk een monteur voor het onderhoud van het toestel. En woensdag is het 1 mei en dat is hier ook een feestdag dus het is weer een kort werkweekje.

Op het werk gaat het nog steeds goed. Nu is het hier paasvakantie en dan is het wat rustiger dan normaal. Mijn collega is sinds vandaag uitgevallen dus ik zal komende tijd alleen moeten werken dus het zal wel druk worden in mijn eentje.

Nu is het aftellen tot de laatste uurtjes voor het weekend!

Bon fin di siman!

1. Renate:
    Hi Eel,
    Dat is ff een luizenleventje!!!! Een heel fijn weekend gewensd en lekker feesten maar!!!🥂🎉🎊
  2. Kim Palmen:
    26 april 2019
    Druk weekend voor de deur! Ben je weer helemaal beter dan? Succes met beach tennis toernooi 🎾🎾
  3. Opa en oma:
    26 april 2019
    leuk weer wat van je gehoord te hebben. We begrepen dat je griep had of iets dergelijks. Dus doe een beetje rustig aan met feest vieren. Groetjes
  4. Tante Myriam:
    27 april 2019
    Goed bezig! Zorg dat je een beetje relaxed, je ook niet teveel inspant en op tijd een beetje gaat chillen hè?😜🌴🌴🌴🌴🌞