Druk druk

9 april 2019 - Oranjestad, Aruba

Het is al weer even geleden sinds mijn laatste update.

Werk

Bij een van de grootste supermarkten van Aruba, de Superfood (Jumbo), staat er iedere maand een stichting centraal. Bij de kassa kan iedere klant een donatie doen voor het goede doen. In Maart was mijn werk, stichting BOB het goede doel van Superfood. Hierdoor is de stichting bekender geworden en er is veel reclame geweest op onder andere de radio en de TV. Met het goede doel is er een bedrag van 33.000 florin opgehaald wat gespaard gaat worden voor een nieuw mammografie toestel. Doordat de stichting de hele maand in de aandacht heeft gestaan, merken we nu al dat het een stuk drukker aan het worden is. De laatste twee weken zijn we eigenlijk de hele dag wel bezig. Zo gaan de werkdagen snel voorbij.

Vrije tijd

Vorige week heb we de eerste wedstrijd in league bij beach tennis gespeeld. Deze hebben we gewonnen met 6-3 6-1. Eigenlijk zouden we vandaag opnieuw een wedstrijd moeten spelen, maar doordat we met 11 in een poule van 12 zitten heeft iedereen een week dat ze niet hoeven te spelen. Gister heb ik ook weer les gehad. Daarna zijn we nog wat gaan drinken bij Palm Beach.

In het weekend gaan we veel op stap en de dag erna lekker 'uitrusten' op het strand. Vorig weekend zijn we een keertje ergens anders gaan drinken op vrijdag avond dan waar we normaal gaan, bij surfside beach in Oranjestad. We waren hier ongeveer de enige 'buitenlanders'. Het had een hele gezellige sfeer met zomerse muziek en er werd veel salsa gedanst. Zeker een plekje om nog eens terug te gaan.

Komend weekend is een beach tennis toernooitje 'de team cup' waarbij  in een team van 4 een damesdubbel, herendubbel en een mix wordt gespeeld. Daar ga ik waarschijnlijk aan mee doen met een groepje, dus daar heb ik wel zin in. Daarna gaan we waarschijnlijk weer op stap in Palm Beach.

Er staan dus weer leuke dingen op de planning voor deze week :)

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Kim Palmen:
    10 april 2019
    Fijn dat t druk is op je werk! Haha ik heb nog meegesponsord bij de Superfood. Niet teveel van die cocktailtjes he 😉
  2. Tante Myriam:
    10 april 2019
    Hallo Eline, hier een berichtje van je tante Myriam. Wat een heerlijke tijd daar, en dat weerbericht dat rechts elke keer vermeldt dat het ongeveer elke dag 27gragen en stralende zon is, zalig! Hier hebben we ook niet te klagen, lekker voorjaar, alles wordt weer groen en staat in bloei. Liefs😘😘
  3. Opa en oma:
    10 april 2019
    We zien wel dat jij het beter treft dan wij afgelopen week. Wij hebben in de Canarische eilanden gecruised, en we hebben veel regen en kou gehad. Volgende keer misschien de Caribische eilanden. Groetjes
  4. Renate:
    12 april 2019
    Hi Eel,

Wij genieten nu ook van het relaxte Beachlife, masr over een paar daagjes weer terug in de kou. Dan heb jij het toch wel beter, elk weekend is feest... fijn dat er nu ook iets meer werk aan de winkel is. En het weekend staat alweer voor de deur! Veel plezier :-)
  5. Bert Palmen:
    13 april 2019
    Hoi Eline,
    Het is wel een geweldig idee om zo'n organisatie in de kijker te zetten en wat een weertje hé. Geniet er maar van. Ook ik heb je goed nieuws te melden. Op 1Mei ga ik verhuizen naar de Misboekstraat in Sittard midden in het Centrum 50 meter vanwaar het ooit is begonnen.
    Opa Palmen