Terug van weggeweest

26 maart 2019 - Noord, Aruba

Het is al weer een tijdje geleden sinds de laatste blog dus weer tijd voor een update.

Inmiddels zijn papa, mama en Maxine al weer meer dan een week terug in Nederland na twee hele leuke weken vakantie. Ik vond het erg leuk om alle plekjes op Aruba te laten zien waar ik graag kom. In een week tijd hebben we op Aruba (bijna) alles gezien. We zijn naar mijn favoriete strandjes geweest, hebben een van de lekkerste pastechi's gegeten in Oranjestad, naar San Nicolaas geweest en het nationaal park met de avontuurlijke route naar de natural pool mocht ook niet ontbreken. Ook was de grote carnavals optocht in Oranjestad. We moesten een aantal uren wachten voordat de optocht langskwam, maar het was zeker de moeite waard. De sfeer was gezellig en de mensen in de parade hadden allemaal mooie kostuums aan met veel grote veren en glitters.

Na een weekje Aruba zijn we 5 dagen naar Curaçao geweest. Ondanks dat Curaçao ook bij Nederlandse Antillen hoort, is het heel anders dan Aruba. Aruba is vooral Amerikaans en Curaçao meer Afrikaans. Het eiland is ook een stukje groter. De stranden bestaan uit verschillende baaitjes en het water is er zo helder als in een zwembad. Ook Willemstad was erg leuk om te zien met alle verschillende gekleurde huisjes. Na Curaçao hadden we nog 2 dagen op Aruba voordat papa, mama en Maxine weer naar huis gingen. De tijd is zo snel gegaan en vond het erg leuk dat ze op bezoek zijn gekomen ik mijn leven hier heb kunnen laten zien.

Inmiddels ben ik al weer een dikke week aan het werk. Dat was wel weer even wennen na twee weken vakantie. Gister is op het werk het mammografie toestel kapot gegaan dus we konden niks meer doen en alle cliënten moesten, voor in ieder geval de komende twee dagen, worden afgebeld. Vandaag komt er een monteur uit Puerto Rico die gaat kijken waar het probleem zit. Als er onderdelen besteld moeten worden, gaat de reparatie nog even duren en hebben we nog een aantal dagen vrij.

Ook zijn we nog steeds veel bezig met beach tennis. Vanaf volgende week gaat de competitie beginnen en ik ga meespelen in de dames dubbel en de mix. Ben benieuwd hoe het zal gaan en heb er veel zin in.

Pasa bon tardi!

1. Opa en oma:
    26 maart 2019
    Heel veel leuke foto's. En ook leuk dat de nieuwsbrief weer actief is. Groetjes
  2. Renate:
    26 maart 2019
    Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is get bruinste van het hele land????
    Fijn dat jullie er zo van genoten hebben! Ziet er allemaal top uit 👍😘
  3. Kim Palmen:
    27 maart 2019
    Jammer dat t weer voorbij is! Waren 2 super weekjes met een top gids 👍👍 Spannende momemnete meegemaakt in arikok 😱
  4. Raimund:
    29 maart 2019