Het einde komt in zicht

12 augustus 2019 - Oranjestad, Aruba

Het is ondertussen al weer een dikke maand geleden dat ik mijn laatste blog heb geschreven. Daarom nog eentje voordat ik weer terug naar Nederland kom.

Hier gaat nog steeds alles goed. Inmiddels is het nog maar iets meer dan 3 weken voordat ik weer naar Nederland ga. Ondertussen kijk er naar uit om terug te gaan en met  een nieuwe baan te beginnen en iedereen weer te zien.

Begin augustus heb ik mijn laatste beach tennis toernooi gespeeld. En heb het toernooitje samen met Kiona gewonnen als goede afsluiter. Het was een money toernooi dus we hadden zelfs geld gewonnen.

Het kitesurfen gaat ondertussen goed en kan zelfstandig gaan. Ik heb er erg veel plezier in en wil daarom proberen of ik het in Nederland kan blijven doen.

Afgelopen weekend zijn we naar 'Rosé all day' geweest. Dit is een feestje op flamingo island, waar ik vorig jaar ook naartoe ben geweest. Het was erg gezellig en een leuke sfeer. Een strandfeestje met blote voeten in het zand en een lekkere gin tonic.  Ook waren de bekende flamingo's er en heb daar nog een paar leuke foto's van kunnen maken.

Nu is het aftellen echt begonnen, nog een kleine 3 weken werken. Mijn laatste werkdag gaan we nog een team building middag doen. Dus dat is een leuke afsluiting.

Helaas moet ik een paar dagen eerder uit het appartement waar ik nu zit. Gelukkig heb ik voor een mooi prijsje een airbnb kunnen regelen, waar we in maart ook hebben geslapen.

Naast het werk probeer ik nog zo veel mogelijk leuke dingen hier te doen en natuurlijk nog even genieten van de witte stranden met het helder blauwe water en het zonnetje.

1. Opa en oma:
    12 augustus 2019
    Wij hebben afgelopen zondag in Katwijk kyte surfen gezien ( met storm) Als je hier terug bent moet je dat ook beslist eens proberen. We zien je wel weer als je terug bent. Groetjes
  2. Kim Palmen:
    12 augustus 2019
    Jeej dat jaar is omgevlogen! Fijn dat je zo’n mooi jaar hebt mogen beleven! Ik kijk er wel naar uit om je weer te zien 😍 Geniet van due laatste weken!
  3. Rai:
    ....just do it!!!
  4. Renate:
    13 augustus 2019
    Wow!!!!wat een leven 😉 Wat zul je vaak denken aan die super tijd in Aruba... maar Maastricht is ook super 👍 maar zo bruin wordt je vast nooit meer 🤣
  5. Tante Myriam:
    13 augustus 2019
    Je zal het nog vreselijk gaan missen als je straks weer in ons koude kikkerlandje zit! Maar ongetwijfeld kom je hier weer in een warm bad terecht!
    Kitesurfen is in Zeeland ook goed te doen hoor, bij de Brouwersdam heb je bijna altijd goede wind, maar je moet wel een lekker dik wetsuite aandoen, in bikini kan dat maar zelden!
  6. Maurice Palmen:
    14 augustus 2019
    Tot snel Pup. We hebben heerlijk genoten van je Aruba blogs. Jammer dat het bijna voorbij is. Time to come home! Welcome! Je bedje is al opgemaakt. Xxx