Nieuwtjes

28 mei 2019 - Oranjestad, Aruba

Er is goed nieuws dus tijd voor een nieuwe blog.

Ik had ongeveer 2 weken geleden gesolliciteerd voor een baan als radiotherapeutisch laborant bij de Maastro Clinic in Maastricht. Het gesprek ging goed en ben aangenomen! Ik ga vanaf 16 september daar beginnen. Dit is een baan die ik heel graag wilde, dus heb veel zin om daar te beginnen.

Begin september kom ik terig naar Nederland. Tot die tijd nog eventjes genieten hier op het zonnige eiland.

Afgelopen weekend heb ik samen met Kiona een toernooitje beach tennis gespeeld en we zijn eerste geworden bij de intermediate. We hebben een gouden medaille gewonnen en een etentje :)

Ook ben ik begonnen met mijn kitesurf lessen. Het gaat steeds iets beter. Bij de vorige les zijn we begonnen met het staan op het bord. Dit was nog best moeilijk, omdat je tegelijkertijd de kite onder controle moet houden. Helaas was de wind niet zo goed en zijn we wat eerder moeten stoppen. Deze week is het hemelvaart en heb ik lekker lang weekend dus dan heb ik op donderdag en vrijdag weer les. Hopelijk is de wind dan wat beter, maar de voorspelling ziet er niet heel goed uit. Gister heb ik mijn eigen kite gekocht en kan ik ook zelf gaan beginnen met oefenen, daar heb ik super veel zin in.

Op het werk gaat het nog allemaal goed. De laatste tijd is het bijna iedere dag wel druk dus de dagen gaan daardoor snel voorbij. Komende zaterdag moeten we extra werken omdat het mammografie toestel in het ziekenhuis kapot is. Maar verder een lekker lang weekend in het vooruitzicht :)

Pasa bon tardi!

1. Kim Palmen:
    28 mei 2019
    Je bent goed bezig op die kite! Leuk hoor! En natuurlijk leuk van je nieuwe baan: proficiat!
  2. Patries:
    Goed bezig Eline 😘
    Nu lekker genieten van de laatste maandjes!
  3. Renate:
    28 mei 2019
    Eline, van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan! Maastricht is wel wat anders dan Oranjestad, maar ook heel leuk om te wonen! Dan gebruik de tijd maar goed om Kitesurfen te leren, cool hoor! En ook gefeliciteerd met de eerste plaats bij beach tennis 🎾 geniet er nog van 🍹
  4. Bea van der Zalm:
    29 mei 2019
    Dat is goed nieuws Eline. Gefeliciteerd met je baan in Maastricht. Hoe mooi is dat!!!
    Tot die tijd veel werk- en vooral sport- plezier. Geniet ervan. Lieve groetjes.