Live life to the fullest!

11 februari 2019 - Oranjestad, Aruba

Deze week heb ik weer allerlei leuke dingen gedaan.

Op maandag hadden we weer een lesje beach tennis. Elke keer gaat het iets beter. Ook heb ik op maandag een tweedehands beach tennis racket gekocht. Deze kon ik maandag meteen testen en hij speelde fijn. Na de les zijn we bij Moombah Beach (onze favoriete strandbar) nog cocktails gaan drinken en het was een beetje later geworden dan we van plan waren.

Op woensdag hadden we weer opnieuw beach tennis les. Elke les is een inlooples dus elke keer zitten er andere mensen in het groepje. Deze keer speelde er een vrouw van 81 mee. Ze kon het nog best wel goed. Ook vandaag zijn we na de les nog een drankje gaan drinken, maar dit keer is het niet heel laat geworden.

Op vrijdag avond ben ik op stap geweest met Kiona en een aantal van het appartementen complex. Inmiddels kennen we een beetje de leuke plekjes om op stap te gaan.  Het was een erg gezellige avond. Op zaterdag was het overdag even bijkomen van de vorige avond. Op zaterdag avond gingen we weer op stap.

Op zondag ben ik met een groepje meiden naar Baby Beach geweest en hebben we een dagje op het strand gelegen. Op de terugweg naar huis zijn we naar Zeerovers gereden. Dit is een visrestaurant waar je alleen de keuze hebt uit de ‘Catch of the day’ en garnalen. Hierdoor is de vis heel vers en hebben daar heel lekker gegeten. ’s Avonds hebben we nog een drankje gedronken bij Moombah Beach. Het was niet heel laat geworden want vanochtend ging de wekker helaas weer om 6uur.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Kim Palmen:
    11 februari 2019
    Je verveelt je niet zo te zien! Ik wil ook wel eten bij de Zeerover over 3 weken 😻
  2. Opa en oma:
    11 februari 2019
    hebben jullie nog last van al die vluchtelingen uit Venezuela. Jullie vermaken je in ieder geval uitstekend
  3. Rai:
    11 februari 2019
    "Baby Beach geweest en hebben we een dagje op het strand gelegen"

ELINE!!!!
  4. Maxje:
    11 februari 2019
    "Een beetje later geworden 😂 haha amuseer je lieverd 😘 xxx
  5. Renate:
    12 februari 2019
    Hey cool dat Beach Tennis 🎾 Als er een vrouw van 81 meedeed kan je het oma ook nog leren 🤣 en gezellig aan het stappen 🍹 leuk zeg! Geniet ervan! No bad vibes 😘