Het eiland verder verkend

4 februari 2019 - Noord, Aruba

Afgelopen week was het op het werk weer rustig (zoals altijd).

Verder heb ik deze week weer van alles gedaan. Op woensdag ben ik met Kiona voor de eerste keer gaan beach tennissen. We hebben meegedaan met een les. Het was even wennen, maar het ging toch al best goed. Komende week gaan we weer meedoen met een les. Ook gaan we een eigen racket kopen, zodat we ook zelf kunnen gaan oefenen. Bij de club is iedere maand een toernooitje, dus daar gaan we ook een keertje aan meedoen.

Op vrijdag avond was er weer een optocht voor carnaval. Dit keer was de optocht in mijn woonplaats, dus we konden er lopend heen. Kiona was blijven eten. De optocht begon om 8 uur. Rond kwart over 8 liepen we er heen. We hebben meer dan 1,5 uur gewacht en toen was er nog steeds niks te doen. Toen zijn we maar weer terug naar huis gelopen. Kiona moest de dag daarna vroeg opstaan voor het werk dus we hadden het niet te laat gemaakt. Thuis was ik nog even wat aan het drinken en toen kwam een aantal mensen bij het appartement tegen. Zij gingen ook naar de optocht, maar moesten nog vertrekken. Ze vroegen of ik nog mee wilde gaan met hun dus dat heb ik gedaan. Uiteindelijk is het nog best laat geworden en de optocht kijken was gezellig. De mensen die ik had leren kennen bij het appartement hadden voor zaterdag een Jeep gehuurd en vroegen of ik met hun mee wilde gaan.  Dus dat heb ik zaterdag gedaan.

We ging op zaterdag op tijd vertrekken (kwart over 8) zodat we de hele dag hadden om met de Jeep het eiland te verkennen. We zijn begonnen aan de noord kust en daar de onverharde weg opgereden. Via de noord kant zijn we via het nationaal park naar het zuiden gereden. Onderweg hebben we heel veel gezien. We zijn onder andere bij de natural bridge, natural pool, hidden pool, gold mine en  de Fontein cave geweest. Sommige wegen waren geen wegen meer te noemen en waren eerder alleen maar rotsblokken. Op de weg naar de natural pool mocht ook alleen maar met 4-wheeldrive gereden worden. Aan het einde van de dag zijn we geëindigd bij Baby Beach in San Nicolaas.  ’s Avonds ben ik nog uit eten geweest met Kiona en zijn we nog even naar een bar op de pier bij Palm Beach geweest.

Op zondag was het een rustig dagje. Boodschapjes gedaan, wassen, schoonmaken enzo. In de middag nog naar het strand geweest en ’s avonds lekker een filmpje gekeken op de bank.

Vandaag is het weer maandag en de werkweek is weer begonnen. Vanavond ga ik weer beach tennissen en eten bij Kiona dus nog een leuke avond tegemoet.

1. Patries:
    5 februari 2019
    Gaaaf! Super leuk dat je mee mocht met de Jeeptocht!
  2. Opa en oma:
    5 februari 2019
    Het begint op een echte Caribische vakantie te lijken. Groot gelijk.
  3. Renate:
    5 februari 2019
    Leuk hoor! En die visjes, was dat zo‘n natural spa waar de vissen de doode huidcellen eraf eten? Coole jeep! Weer een paar daagjes werken en het volgende weekend staat weer voor de deur.....