Lang en leuk weekend!

28 januari 2019 - Noord, Aruba

De eerste werkdag van de week zit er weer op. Nu zat ik lekker op de bank en was me aan het vervelen dus weer tijd om een nieuwe blog te schrijven.

Afgelopen weekend heb ik allerlei leuke dingen gedaan. Het begon donderdagavond met een stapavondje in Palm Beach. Eerst zijn we wat gaan drinken bij een strandtentje. Het waaide deze avond best wel hard. Daarna zijn we nog doorgelopen naar een aantal andere leuke barretjes en hebben een paar lekkere cocktails gedronken. Een daarvan heet Aruba Ariba en is een Arubaanse cocktail met onder andere wodka, rum, bananen likeur en ananassap. Erg lekker dus haha

Vrijdag was het een feestdag en we hadden verwacht dat er in Oranjestad van alles te doen zijn, maar dit viel een beetje tegen. Wel hebben we een rondje gelopen door de stad en nog wat gedronken. Vervolgens zijn we een fruit bowl gaan eten op het strand. Maar omdat het zo hard waaide zijn we daarna doorgereden naar het strand met de gratis ligbedjes. 's Avonds zijn we uit eten geweest op een pier in Palm Beach. Er was live muziek en een gezellige sfeer aan het strand. Ook hebben we hier lekker gegeten. Daarna zijn we weer cocktailtjes gaan drinken :)

Op zaterdag zijn we naar Arashi beach geweest, het was super mooi weer maar wel weer harde wind. Uiteindelijk hebben we ervoor gekozen om een strandbedje te huren. Anders waaide steeds allemaal zand in je haren en gezicht. 's avonds zijn we gaan eten bij een Mexicaan. Ook dit was lekker. We hadden allebei een Quasedilla met kip. Zaterdag avond hebben we het niet zo laat gemaakt, want we waren allebei best wel moe.

Op zondag hebben we eerst op het strand gelegen en hebben daar ook meteen geluncht. In de middag was er een Carnavals optocht in San Nicolaas: Parade di Blaas. Hier wilde we graag naar toe. Dus rond half 4 zijn we richting San Nicolaas gereden. Het was een echte gezellige Caribische sfeer en er waren alleen maar locals. Het was leuk om een keer zo een optocht te zien. Zondag avond was verder een rustig avondje, want op maandag ging de wekker weer om 6 uur.

Het was een super leuk weekend en nu weer werken en wachten op het volgende weekend.