Beach tennis weekje

19 februari 2019 - Oranjestad, Aruba

Afgelopen week was een week met veel beach tennis.

Zoals elke week gingen we op maandag en woensdag weer naar de les. We moesten even goed oefenen voor ons eerste toernooi. Op zaterdag heb ik een mix gespeeld. Deze hadden we helaas verloren. Maar het was wel een gezellige avond met een leuk groepje. Op zondag middag speelde ik de dames dubbel samen met Kiona. We hadden 5 poulewedstrijden. Deze hadden we allemaal gewonnen. In de finale hadden we maar net verloren in de tiebreak met 8-6. Dus we waren tweede geworden en hadden een zilveren medaille gewonnen.

Op woensdag had ik de eindtoets van Papiamento. En ik had de toets gehaald met een 7 :) Na afloop van de toets had de lerares allemaal Arubaanse hapjes gemaakt. Iedereen van de groep was geslaagd.

Verder zijn we in het weekend weer veel op stap geweest. Ook zijn we nog uit eten gegaan. Zo proberen we iedere keer nieuwe restaurantjes uit. Langzaam beginnen we de restaurantjes in de buurt van Palm Beach te kennen.

Op het werk was het afgelopen week eindelijk wat drukker en zijn we een aantal dagen in ieder geval lekker bezig geweest.

Nu is het al weer dinsdag en kijk ik al weer uit naar het volgende weekend.

1. Opa en oma:
    19 februari 2019
    gefeliciteerd met je diploma. Ga je nu de volgende blog in Papiamento schrijven ? Liever niet, anders kunnen we het niet lezen. Groetjes
  2. Renate:
    19 februari 2019
    Gefeliciteerd met je Diploma Papiaments en met de zilveren medaille voor het Beach tennis. Leuk zeg!!!