Rustig weekje

3 december 2018 - Palm Beach, Aruba

Het is weer maandag en tijd om een nieuwe blog te schrijven.

Afgelopen week hebben we het afscheid van onze manager gehad. Het was voor een verrassing wat we gingen doen. We hebben een karaoke avond gehad in een karaoke bar. Nu is karaoke niet echt mijn ding, maar het was toch wel gezellig. En niet onbelangrijk er waren lekkere Arubaanse snacks. De avond was geslaagd en de manager voor wie het feestje was georganiseerd, vond het erg leuk. Ook waren er twee collega's jarig dus hebben we nog lekkere traktaties gehad zoals een kerstcake en pastechi's.

In het weekend was het vooral zondag niet zo mooi weer en het heeft veel geregend gedurende dag.

Zaterdag ben ik de dag weer begonnen met een uurtje fitness. Ook heb ik mijn wekelijkse boodschappen weer gedaan. In de middag scheen de zon weer even dus ben ik naar het strand geweest. Er is een strandje waar niet veel mensen komen en daar zijn de ligstoelen en parasol gratis, dus daar ben ik lekker gaan liggen :). In de avond heb ik niet meer zo veel gedaan en alleen nog even wat gedronken bij het appartement met een paar anderen.

Zondag ochtend was ik vroeg wakker (zoals altijd). En ben ik naar de hooiberg gereden. Dit is de hoogste 'heuvel/berg'van Aruba. De heuvel is 165m hoog en kan je door middel van 562 treden naar boven klimmen. Eenmaal boven aangekomen kan je uitkijken over bijna het hele eiland. Daarna ben ik snel terug naar beneden gelopen, want er kwam weer een grote regenbui aan. Het bleef steeds regenen dus helaas geen strand weer. In de middag ben ik even naar de stad geweest, maar veel winkels waren dicht. Verder was het een rustige zondag en heb ik een Netflix avondje gehad.

Nu is het weer tijd voor een nieuwe week :)

1. Renate:
    4 december 2018
    Hi Eel, een beetje relaxen in paradise is toch ook heerlijk. En 562 treden is echt heel veel fitness!!! Zijn er ook kerstbomen op Aruba 🎄? Werk ze weer deze week en geen jasjed hamsteren hoor!!!