Het is weer maandag

12 november 2018 - Noord, Aruba

Bon tardi!

Het is weer maandag en erg rustig op het werk dus heb ik even tijd om weer een nieuwe blog te schrijven.

Weekend:

Afgelopen zaterdagochtend ben ik naar Palm Beach gegaan om daar een ontbijtje te eten. Op instagram had ik gezien dat er een klein strandhutje is waar ze allemaal verschillende ontbijt en lunch bowl verkopen en die zagen er heel mooi en lekker uit dus dat wilde ik graag eens proberen. Dus zaterdagochtend ging ik daar heen en de keuze was moeilijk welke ik zou kiezen. Maar ik had gekozen voor de 'raw pitaya (dragon fruit) bowl' het zag er heerlijk uit. Ik zocht een plekje op het strand en heb gesmuld van mijn ontbijtje (ik zal er een foto van plaatsen).

Daarna ben ik naar Oranjestad gegaan en heb even rondgekeken in winkels, maar niet veel gekocht. Het was rustig in de stad, maar dat kwam misschien omdat ik nog vroeg was. 's Middags ben ik naar Arashi beach gegaan en heb daar gewoon lekker genoten van het strand, de zon en de zee.

Elke zaterdag is er op de radio hier een boodschappenbingo. Dit houdt in dat je je bonuskaart nummer van de grote supermarkt hier (soort Jumbo) kunt doorsturen en kans maakt op 100 florin boodschappen te goed. Hier doe ik iedere week aan mee. Toen kreeg ik ineens een berichtje van een collega dat mijn naam was omgeroepen op de radio en dat ik de 100 florin had gewonnen. Ik was helemaal blij, want dat is natuurlijk altijd leuk meegenomen. Komende week kan ik het tegoed ophalen bij het radiostation in Oranjestad.

Op zondag heb ik eerst gebeld met een vriendin en daarna met familie. Ee rustige ochtend, want het regende. Daarna heb ik boodschappen gedaan en ben ik weer gaan surfen. De wind was vandaag hard en daardoor was het windsurfen best wel lastig. Het zeil trok erg hard en kostte best veel kracht, maar het was wel leuk. Toen ben ik even thuis gaan lunchen. 's middags wilde ik graag naar Druif Beach gaan. Dit strand ligt aan de oost kant van het eiland. Helaas kwam ik niet verder dan het noordelijkste puntje bij de California Lighthouse. De weg ging verder als een onverharde zandweg. Doordat het in de ochtend had geregend was het meer een modderweg geworden en ik dacht de mijn huurauto dat niet aan zou kunnen doordat die auto best wel laag ligt. Dus reed ik terug langs mijn favoriete snorkel strand. Helaas begon het na een uur heel hard te regenen en ben ik weer naar huis gegaan. Verder was het een rustige zondag en kon mij weer voorbereiden op de maandag haha.

P.S: Ik lees al jullie leuke en lieve berichtjes en vind het erg leuk dat jullie allemaal meeleven met mij hier op Aruba. Helaas kan ik via de website van de blog niet reageren op de reacties. Maar ik lees alle leuke reacties altijd met veel plezier terug :)

1. Patries:
    12 november 2018
    Het ziet er weer prachtig uit! Wat een verwennerij! Hihi :)
    Super gaaf dat je hebt gewonnen! We spreken ons snel weer! Liefs xxx Patries
  2. Maurice:
    12 november 2018
    Leuke foto's! Dat fruit ziet er lekker uit!
  3. Renate:
    13 november 2018
    Wat gezellig is die Caribbische sfeer toch! En dat niet op vacantie maar elk weekend! Ik vindt je een echte bofkont :-) En dan nog de supermarkt lotto gewonnen ook .... Dan is er weer voor de volgende cocktail gezorgd zeker ;-) een fijne werk en werk ze xxx
  4. Kim Palmen:
    13 november 2018
    Je bent dus al een stormsurfer geworden! Lekker relaxed weekendje dus 😎
  5. Anja:
    15 november 2018
    Proficiat met het winnen van de bingo!! Goed kiezen wat je daar voor koopt voor je gewonnen prijs😉 geniet er daar van!!