Aankomst Aruba

24 september 2018 - Noord, Aruba

Bon dia!

Op zaterdag 22 september was het moment er eindelijk waar ik zo naar had uitgekeken. Mijn reis naar Aruba ging beginnen. De vlucht duurde in totaal ongeveer 13 uur en alles is soepel verlopen zonder vertraging. Eenmaal aangekomen op het vliegveld, werd ik opgehaald door mijn leidinggevende van het werk. Zij is direct met mij naar de supermarkt gegaan om alvast wat boodschapjes te doen. Bij de supermarkt waren bijna alle producten van de jumbo en hier betaald je in $ dan ook de hoofdprijs voor. Gelukkig betaalde ik in Arubaanse Florin en vielen de prijzen nog enigszins mee. Daarna zijn we naar mijn appartement gereden, hier werd ook meteen mijn huurauto gebracht. Dus alles was goed geregeld. Toen heb ik al mijn spullen uitgepakt en ben lekker gaan slapen (waar het eigenlijk veel te warm voor was). De dag daarna had ik een dag vrij en ben op pad gegaan met de auto. Toen kwam ik een mooi strand tegen, waar ik in de middag even heen ben gegaan. De zon was zo fel dat je al snel verbrandde dus ben ik niet zo lang gebleven. Verder heb ik 's middags nog even bij het zwembad gelegen met een boekje om nog een beetje te relaxen voor mijn werkdag zou beginnen.

Maandag ben ik begonnen met mijn eerste werkdag. Mijn leidinggevende kwam mij ophalen zodat ik de weg naar het werk kon vinden. Eenmaal op het werk aangekomen, heb ik mijn collega's ontmoet en gingen we direct aan de slag. Het was nog best wel een drukke dag (zeker voor Arubaanse begrippen) en ze hadden dan ook sinds tijden niet meer zo een grote opkomst aan cliënten voor het bevolkingsonderzoek gehad. Pauze hadden we niet echt, waardoor we tussendoor onze meegenomen boterhammen moesten eten. Rond 4 uur zat de eerste werkdag er op en ging ik naar huis. Daarna ben ik nog even in het zwembad gesprongen en heb vervolgens mijn avondeten gemaakt. Verder was het een rustige avond en ben weer klaar voor een nieuwe werkdag morgen!

1. Renate:
    25 september 2018
    Wat een heerlijk Carribisch Strand zeg! Nu begrijp ik waarom je zo graag naar Aruba wilde 😎 Zo is vrije tijd gelijk vacantie. Geniet er lekker van 😘
  2. Kim Palmen:
    27 september 2018